התקשרו עכשיו: 04-902-8800

מסוע להעלאת מוצרים לגובה

מסוע להעלאת מוצרים לגובה משמש חברות ומפעלים בתעשיות שונות.  הטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית, מאפשרת לכל מי שתר אחר מסוע מהסוג הזה, בחירה בין מספר לא מבוטל של מסועים, אשר חלקם מיועדים לתעשיות פרטניות, וחלקן מתוכננים לבצע שורה ארוכה של פעולות, אשר יכולות להתאים לכל התעשיות לדוגמא: הרכבה ואריזה, קווי ייצור, אחסון והובלה של קרטונים, שילוב של מספר מסועים יחדיו ועוד.. בכדי לבחור מסוע להעלאת מוצרים לגובה, חשוב בשלב הראשון לערוך היכרות מקדימה עם כל האפשרויות הרלוונטיות, ובשלב הבא, לאחר הבנת מלוא הדרישות והצרכים מאותו מסוע לבצע את הבחירה המתאימה והנכונה.

סוגים שונים של מסועים
כאמור, קיימים סוגים שונים של מסועים, כאשר לכל אחד מהסוגים שימושים שונים, בין הסוגים הנפוצים של המסועים:

מסוע כפות Z – מסוע זו נועד להנעה של מוצרים בצורה מבוקרת, כאשר הכפות קולטות את המוצר אותו הם אמורות להעלות, בגובה נמוך, ונושאות אותו עד לגובה הנדרש לשפיכה אל מערכת המינון אשר נמצאת מעל המכונה. כמובן, שאם אתם תרים אחר מסוע כפות Z, חשוב שתוודאו שהמסוע הנבחר יענה על צרכיכם ויעבוד בצורה היעילה ביותר האפשרית.

מסוע חלזוני משופע – ייעודו של מסוע חלזוני משופע הוא לצורך העלאה של חומרים אבקתיים לגבוה, כאשר מסוע זה אמור להזרים את החומר בצורה האופטימאלית והיעילה ביותר האפשרית אל תוך החילזון.

כאמור, לא משנה איזה סוג של מסוע אתם מחפשים, בכדי שהמסוע הנבחר אכן יענה על דרישותיכם בצורה הטובה ביותר וישמש אתכם נאמנה לאורך שנים, חשוב לשים דגש על פרטים כגון: החומר ממנו עשוי המסוע ואיכותו (ברוב המקרים זה יהיה נירוסטה), פעולות הניקוי והתחזוקה של המסוע – כאשר המטרה היא כמובן לאתר מסוע קל ונוח לניקוי ותחזוקה, וכמובן, התאמת המסוע לצרכים הפרטניים שלכם.

חשיבותה של בחירה נכונה
אם גם אתם מחפשים אחר מסועים מכל הסוגים או זקוקים לאותה מערכת אריזה אוטומטית, הגעתם לכתובת הנכונה – חברת אלפק מחזיקה בניסיון של למעלה מ-45 שנה בייצור ושיווק של מסועים, מערכות אריזה ומערכות שקילה, תוך הקפדה על התאמה אישית של המערכות לכל אחד מהלקוחות.

סגירת תפריט
IsraelUSA
נגישות
Call Now Button